duminică, 10 mai 2009

Andrey..capitol incheiat



Cand se incheie o poveste, astepti sa aiba un sfarsit frumos...dar na, nu e tot timpul roz...nu degeaba urasc rozu;)). Toata raceala a fost de la mine, nu il mai suportam sa am sarute, sa ma atinga....eram confuza in ceea ce simt, treceam printr-o peroada..am fost sincera cu A si i-am zis de o pauza...si l-am rugat sa ma inteleaga, nu m-a inteles:(. Am gresit ca nu i-am explicat cum sta treaba cu "pauza mea" dar asta e...dar in timpul asta am avut o gramada de probeleme, dar totusi vorbeam mereu cu el, simteam ca il vreau, dar pana cand am vazut ca el iesise cu o tipa , ii lasa comm :X si au facut poze :X impreuna pareau fericiti , cica sunt amici si ca nu s-a intamplat nimic intre ei. Cum nu sunt copil de 3 ani , nu cred lucru asta, eu il consideram prietenul meu inca si cum nu suport inselatu' ...Imi tot zice ca nu e adevarat..da nu cred, nu pot...:( M-a intrebat cineva daca eu l-am iubit...acm incep sa ma indoiesc si la mine si la el...Oricum e greu fara el, dar asta e....asta e finalu , nu pot ierta asta e. Suntem diferiti asta o stiu destul de bine...:)

un pas greu dar sincer

poate nu a existat iubire altfel nu s'ar fi ajuns aici

nu cred k stiu sa iubesc

am terminat si capitolul acesta. Andrei..capitol incheiat!

2 comentarii:

Adyx spunea...

asta este ... pana il vei gasi pe cel potrivit vei mai trece prin asta ... unu pleaca ... altu vine ... that's the life ... oricum speranta moare ultima ;) ... succes in continuare si fi tare :)

Helene. spunea...

da... asta e, nu toata povestile au finaluri frumoase...

oricum, tot ce conteaza e sa fii tu bine, sa fii tare, si sa stii ca nu ai pentru ce sa suferi, sa plangi, pentru ca atat a fost sa fie.


i hope you are ok. :)
>:D< :*